Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/f1005753/domains/www.doftoverkanslig.se/diskussion/common.php on line 106 doftoverkanslig.se • Visa tråd - Mammografiundersökning

Mammografiundersökning

Här kan du berätta om brev du skrivit till handeln, myndigheter, politiker eller andra viktiga instanser. Vill du uppmana andra att påverka ?
Skriv här !

Mammografiundersökning

Inläggav Ingvor 2013-09-13 09:39

Har varit på mammografiundersökning och hade min kolfiltermask på mig hela tiden och då jag kom hem kände jag en sådan stark lukt/doft på mina kläder och på överkroppen. Kontaktade Unilabs, som genomför denna undersökning för Västra Götalandsregionen och påtalade och grät hur jag blivit behandlad. Ifrågasatte vad den undersökande personen som tog i mig hade på sina händer och ville verkligen få framfört att detta inte var acceptabelt. Skall kontakta Unilabs igen och fråga vad som kommit fram. Duschade flera gånger men doften satt kvar samt lade mina kläder i blöt i bikarbonatlösning och har nu tvättat i maskin. Helt bedrövligt! Känner mig kränkt. :cry:

Vad jag vill säga med detta är att om du blir behandlad av någon med doftande produkter på sig, hör av dig till vården och påpeka hur allvarligt detta är.
Ha det gôtt!
Ia
Ingvor

Återgå till Påverka och skapa opinion